Zasady zakupu
Poniżej w kilku krokach przedstawiamy Państwu procedurę zakupu pojazdu z USA lub Kanady
Krok 1: Kontakt, Formularz kontaktowy, Wstępna rozmowa
Podczas pierwszego kontaktu kładziemy nacisk na uzyskanie od Państwa jak najwięcej informacji na temat nowego wymarzonego pojazdu. W tym celu przygotowaliśmy specjalny formularz, który w łatwy sposób pozwoli określić drogę wyboru odpowiedniego modelu. Po zapoznaniu się z wstępnymi informacjami udzielimy wszelkich informacji, podpowiemy lub rozwiejemy wątpliwości na temat danych modeli pojazdów.
KROK 2: Przedstawienie aktualnych ofert spełniających wymagania z wszystkich dostępnych na aukcjach
By zagwarantować Państwu możliwie duży wybór pojazdów, licytujemy dla Was na kilku portalach aukcyjnych. Nie licytują Państwo osobiście a jedynie wybieramy wspólnie najlepszy egzemplarz. Po ustaleniu konkretnego egzemplarzu udostępniamy Państwu opinię naszych ekspertów na temat samochodu. Czerpiemy dane z płatnych raportów takich jak CARFAX, AUTOCHECK, EPICVIN, INSTAVIN.
Krok 3: Ustalenie kwoty licytacji, podpisanie umowy i zaliczka
Po zapoznaniu się z raportami technicznymi a także historią pojazdu ustalamy budżet do licytacji. Aby oszacować to jak najlepiej korzystając z naszego doświadczenia i bazy sprowadzonych samochodów prognozujemy kwotę potrzebną do wygrania licytacji oraz kwotę końcową gotowego przystosowanego do warunków europejskich pojazdu.
To od Was zależy, jaką sumę zechcecie przeznaczyć zarówno do licytacji jak i do momentu odebrania gotowego pojazdu. Wystarczy nam jedna z sum a podpowiemy resztę. Wyliczmy także koszty transportu pojazdu ze Stanów do Polski. Przez cały ten czas niezmiennie jesteśmy gotowi udzielić Wam rady i odpowiedzieć na każde pytania. Wygraliśmy już setki licytacji, mogą więc Państwo zaufać naszej wiedzy i doświadczeniu.
Po ustaleniu opłat i kwoty, jaką są Państwo gotowi przeznaczyć na licytację bądź na gotowy samochód, przechodzimy do podpisania umowy. Wymagana jest także wpłata kaucji w wysokości 10% założonej sumy. To forma zabezpieczenia na wypadek rezygnacji z zakupu pojazdu – serwisy aukcyjne wymuszają opłatę za wycofanie się z licytacji - tak zwany RELIST. Zaliczka wróci do Państwa w ciągu dwóch dni w sytuacji, gdy w czasie licytacji wartość samochodu przekroczy ustaloną sumę.
Krok 4: Wygranie Aukcji
Po wygraniu aukcji, są Państwo zobowiązani do uiszczenia całkowitej opłaty w ciągu dwóch dni roboczych. Pieniądze należy wpłacić na nasze firmowe konto w Stanach Zjednoczonych lub Polsce – przyjmujemy zarówno polski złoty, amerykański dolar, jak i euro. W przypadku niewywiązania się z tego obowiązku mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty związane z opóźnieniem za płatność bądź przechowywaniem pojazdu. W sytuacji odstąpienia od zakupu po wygranej licytacji, klient może zostać obciążony dodatkową opłatą związaną z ponownym wystawieniem pojazdu na aukcje.
Krok 5: Sprowadzenie samochodu z USA
Gdy pieniądze wpłyną na nasze konto, możemy przystąpić do rozpoczęcia procedury transportowej. Samochód zostanie dostarczony do najbliższego portu aby zaoszczędzić na drogim transporcie kołowym. Zostanie on tam załadowany do kontenera, który potem trafi na pokład statku płynącego do portu Bremerhaven w Niemczech . Stamtąd drogą lądową niezwłocznie po przeprowadzeniu procedury celnej oraz uregulowaniu należności dostarczymy pojazd pod umówiony adres. Przez cały czas transportu monitorujemy kontener, w każdej chwili więc możemy udzielić informacji, gdzie samochód w danej chwili się znajduje.